تکذیب مذاکره فلورین ویرتز با رئال-راهبرد معاصر

 تکذیب مذاکره فلورین ویرتز با رئال

هانس ویرتز، پدر و مدیر برنامه‌های فلورین ویرتز، در مصاحبه‌ای درباره آینده پسرش در باشگاه بایر لورکوزن توضیحاتی ارائه داد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۳ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۲۴۵۷۵۵

به گزارش راهبرد معاصر؛هانس ویرتز تأکید کرد که پسرش همچنان به تعهداتش در لورکوزن پایبند است و با هیجان زیادی منتظر فصل آینده است که برای اولین بار بتواند با این تیم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

او گفت:«فلورین قراردادی با لورکوزن دارد و او بسیار منتظر است تا سال آینده با بایر در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. این اولین بار است که او می‌تواند در این رقابت‌ها با لورکوزن حضور داشته باشد و این یک انگیزه بزرگ برای اوست. اینها چیزهایی هستند که ما به آنها پایبندیم.»

 
هانس ویرتز در ادامه افزود که اکنون تمرکز اصلی فلورین روی مسابقات یورو است و پس از آن به فصل جدید با بایر لورکوزن خواهد پرداخت. او تأکید کرد که هیچ نیازی به گمانه‌زنی‌ها و شایعات نیست و فلوریان کاملاً متعهد به ادامه کارش با لورکوزن است:«اکنون تمرکز ما بر روی مسابقات یورو است. پس از آن، فصل بعدی با باشگاه بایر لورکوزن اهمیت زیادی دارد و کارهای زیادی برای انجام داریم. بنابراین نیازی به گمانه‌زنی و شایعات نیست. واقعاً چیزی بیشتر از این برای گفتن وجود ندارد. تمرکز فلورین روی آینده با لورکوزن و مسابقات پیش‌رو است.»


با توجه به این اظهارات به‌نظر می‌رسد که اخبار رسانه‌ها در مورد مذاکرات رئال مادرید با این بازیکن در حد شایعه بوده‌اند. در روزهای گذشته رسانه‌ها خبر از توافق شخصی ویرتز و باشگاه مادریدی برای انتقالی در تابستان ۲۰۲۵ داده بودند./خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده